Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Lovly helt ena =)

Av Angelica Wahlström - 11 april 2010 03:18

Natten är verkligen lång, jättelång !!! skulle man sitta uppe så här på dagen skulle det gå jättefort :P

Tyst som i graven e det oxå,bara längtar hem till mina goingar hemma och absolute efter min säng , fy fan vad härligt det ska bli å få sova , verkligen !!!!

Bränt mig nyligen oxå , skulle till å koka kotletter och tog av locket ,blev bränd på undersidan handleden,jätteröd, jaja jag vet jag sitter å tycker synd om mig själv här:P men jag e ensam måste få göra det då

Hoppas på en suverän morgon nu med stor sol å värme , lovade nämligen barnen om det skulle bli varmt att vi skulle grilla korv, det e uppskattat värre det , å det smakar sååå bra oxå

På lördag fyller min stora tjej 7 år , hon har bjudit in 4 tjejer på kalaset, sen efter det så kommer tjocka släckten, nja inte för att dom e många utan för vi verkligen e "tjocka " haha nej då jag sköjar talar om mig själv bara   

Hatar verkligen mitt feta jag alltså   

jag MÅSTE ta tag i detta , e fan rädd för det ena å det andra ,diabetes e en orsak av det hela och utseendet det andra av det

den som påstår att vikt inte spelar roll , utan att man kan vara fin ändå om man e stor , ja den hedrar jag förjag anser att man kommer kan vara smal och inte se nöe för världen ut i facet å ändå komma längre än den som är stor och har ett jättesött ansikte !!! håller ni med? blää måste ta tag i detta nu hedrar er människor som fixar detta med att gå ner å står på er alltså , jag avvundas er med milt ord .

Tack för mig



 
 
Ingen bild

Lisa

11 april 2010 14:04

Babe, you can do it! Har jag fixat att gå ner elva kilo sen i mitten på Januari...så kan du också. Försök dissa godis bara, så kommer du långt. Så var det iaf för mig. Inget bröd, pasta eller potatis heller. Eller ja, någon enstaka gång kanske. Lovar, kommer gå urbra!!

I sommar får vi ta tusen promenader ihop! YEAH!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Wahlström - 1 oktober 2010 10:08


  jaa vad ska man dra här då...... i onsdags så beställde jag min lilla leksak   nämligen en Eu skoter får se när den kan tänkas komma oxå !!! det fick bli en TMS C3 svart design min bara min :P i går va jag å la upp starta eget förlaget på arb...

Av Angelica Wahlström - 18 april 2010 10:16


Vicky fyllde nu 7 år i går då , upp å sjunga för lilla , fick jeans leggins klänning och en rosa HELLO KITTY dator med 45 olika spel på , sen i köket väntade en 24 tums cykel hehe vilken go min hon gjorde :P blev överlycklig en RÖD MED silvriga rankb...

Av Angelica Wahlström - 15 april 2010 10:44

nja här e det röjar dax , springer runt runt runt händer inte mye annat ser det ut som haha för nu fastnade jag ju här :P   idag ska vi sätta ihop vickys nya cykel så hon får den färdig på lördag morgon , vi inhandlade allt till kalaset oxå i går...

Av Angelica Wahlström - 14 april 2010 11:00

Ja idag är en alldeles ljuvlig dag , ska placera arslet i solväggen om en stund , först hämta tösa från skolan . Tösa min klagade på att hennes gympa skor blivit för små så mamma kom och vi åkte å köpte nya till henne , fan vad pengar det går allts...

Av Angelica Wahlström - 13 april 2010 08:45

men ingen sa nått om att det kunde va ett helvete å leva heller :( Ja låt mig uttrycka det så här, "det är inte en dans på rosor " men jag föredrar det andra klart det ska va gött , men hur ofta händer det då? not wery often here:(   ÅNGEST e b...

Presentation


Välkommen till Ickas värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards