Alla inlägg den 11 april 2010

Av Angelica Wahlström - 11 april 2010 23:18

ja det stämmer , kan skatta mig lycklig åt att jag har dom finaste vännerna man kan tänka sig :D vad har jag gjort för att förtjäna detta tro???Tack för att ni alltid finns för mig ,lyssnar på mig även om jag drar ut på saker å ting ibland :) jag finns för er med lovar :D He he ibland har man fått höra att jag är lite väl rak på sak , men det eså jag själv vill bli behandlad , jag kalla detta RESPEKT :D att respektera den andra och mina åsikter , om man frågar en sak som ex. vad tycker du om min nya klänning ? nja jo den va väl fin på ett sätt men inte på dig !!!och denna person blir sur för att jag svarat som jag tycker? men endast säger ja jag e glad för att du är ärlig, men innerst inne sååå blev denna sårad och går till nästa kompis å säger att jag då i detta fallet, sa att den va ful och snackar då skit om mig :P hallå eller nån som känner igen sig ???haha vilken värld vi lever i :D men man kan bara skratta åt eländet :På tack lisa för peppningen , jag ska göra mitt bästa JAG lovar , vet att jag e sämst på detta dålig karaktär e namnet ....KLART vi ska ta långa promenader i sommar :D längtar :Di morgon sover jag till ca kl 13 sen hämta barn och promenad med jyckar jobbar natt nu då:P haha så har med min lilla laptop vid tråkiga stunder som denna .satt ute i solen idag :D så jävla gött , solade i flera timmar i solväggen , klippte häcken oxå :P inte min baksida nu då utan min trädgårdshäck hahah hahaha.....ne nu måste jag ha massa kaffe om jag ska klara av denna natt :D pöss i pöss

Av Angelica Wahlström - 11 april 2010 03:18

Natten är verkligen lång, jättelång !!! skulle man sitta uppe så här på dagen skulle det gå jättefort :P

Tyst som i graven e det oxå,bara längtar hem till mina goingar hemma och absolute efter min säng , fy fan vad härligt det ska bli å få sova , verkligen !!!!

Bränt mig nyligen oxå , skulle till å koka kotletter och tog av locket ,blev bränd på undersidan handleden,jätteröd, jaja jag vet jag sitter å tycker synd om mig själv här:P men jag e ensam måste få göra det då

Hoppas på en suverän morgon nu med stor sol å värme , lovade nämligen barnen om det skulle bli varmt att vi skulle grilla korv, det e uppskattat värre det , å det smakar sååå bra oxå

På lördag fyller min stora tjej 7 år , hon har bjudit in 4 tjejer på kalaset, sen efter det så kommer tjocka släckten, nja inte för att dom e många utan för vi verkligen e "tjocka " haha nej då jag sköjar talar om mig själv bara   

Hatar verkligen mitt feta jag alltså   

jag MÅSTE ta tag i detta , e fan rädd för det ena å det andra ,diabetes e en orsak av det hela och utseendet det andra av det

den som påstår att vikt inte spelar roll , utan att man kan vara fin ändå om man e stor , ja den hedrar jag förjag anser att man kommer kan vara smal och inte se nöe för världen ut i facet å ändå komma längre än den som är stor och har ett jättesött ansikte !!! håller ni med? blää måste ta tag i detta nu hedrar er människor som fixar detta med att gå ner å står på er alltså , jag avvundas er med milt ord .

Tack för mig



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Ickas värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards