Alla inlägg den 13 april 2010

Av Angelica Wahlström - 13 april 2010 08:45

men ingen sa nått om att det kunde va ett helvete å leva heller :(

Ja låt mig uttrycka det så här, "det är inte en dans på rosor " men jag föredrar det andra klart det ska va gött , men hur ofta händer det då? not wery often here:(


ÅNGEST e bara förnamnet :P får det hur som helst , tex, av denna röra man har fått efter 3 nattjobb ,får skylla mig själ eftersom jag inte tagit itu med det, nu tänker ni andra , men har du inte en göbbe då , jo det har jag faktiskt men han jobbar fram till 16 varje dag å han har faktiskt tagit hand om pannjobb å dyligt så det tänker jag inte överlasta till han :P


På skärtorsdagen på skolan blev vickys cykel snodd , den var ett halvår gammal :P så tack vare en kompis på facebook så hittade vi den i går :P , men till saken hör ju då att vicky fyller år på lördag och hon blev ju jätteledsen när den blev snodd och har fått gått till skolan nu varje dag:P å vi har redan köpt en ny till hennes stora dag :P så nu blir det till att sälja den som blev snodd i stället, och vi valde att inte berätta för henne att den e upphittad för det fattades sadel på den så hon kommer att bli överlycklig när hon får en cykel tro mig...


ja å innan cykeln blev snodd hade vi förståss handlat present till lilla gumman , en hello kitty dator "rosa" , så fråga mig inte vad allt detta gått på :( datorn 599 kr och cykeln från sportringen 2000 kr + barnkalas+släktkalas avrundat till 3000 kr :S hjälp !!!HJÄLP!!! va mycket det blev när man räknade det så här :P


Så jag skriker inombords ÅNGEST !!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Ickas värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards