Direktlänk till inlägg 14 april 2010

köpa,köpa köpa :P

Av Angelica Wahlström - 14 april 2010 11:00

Ja idag är en alldeles ljuvlig dag , ska placera arslet i solväggen om en stund , först hämta tösa från skolan .

Tösa min klagade på att hennes gympa skor blivit för små så mamma kom och vi åkte å köpte nya till henne , fan vad pengar det går alltså :P  mormor va med oxå himmel va pigg och klar hon e för å va 86 år hoppas jag ärver den biten av henne

mamma och mormor passade på att handla lite presenter till vicky , jättefina kjolar och klänningar med tillhörand leggins och linnen :D hon kommer bli superglad lilla !!!!! och så får hon ju en hello kitty dator rosa med 46 olika spel och inlärningsövningar och en ny 24 tums cykel av oss vad moster och "morfar " kommer med har jag ingen aning om :P? och ett barnkalas så där får hon ju en massa förstås :P kom på det för några dagar sen att det är marknad då vicky ska ha kalaset haha hade jag inte en tanke på men alla verkar komma i alla fall :P


bara väntar på att solen ska komma till uteplatsen nu en timma kvar ca så hinner hämta vicky innan jag ska sola , jag å cicci har nämligen ett vad haha se vem som blir rödbrunast :P


ska jobba på fredag oxå

 gött å fått en dag till denna vecka , så himla tråkigt att mina deltidsdagar är slut från a-kassan så är jag inne å jobbar e dag på en vecka så får jag inget från a-kassan dom andra dagarna den veckan utan man måste välja om man ska jobba eller få hela veckan från a-kassan  vilket jävla system alltså.... men jag vilkl jobba så mye som möjligt så jag försöker klara mig på dom jobb jag får in .


ska gå å hämta cicci sen så vi ska ta en liten promenad i solskenet efter peter e hemma , så gött i solen så:D


ne nu ska jag röja lite här till melodifestivalåtar innan tösa ska hämtas


tjing



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Wahlström - 1 oktober 2010 10:08


  jaa vad ska man dra här då...... i onsdags så beställde jag min lilla leksak   nämligen en Eu skoter får se när den kan tänkas komma oxå !!! det fick bli en TMS C3 svart design min bara min :P i går va jag å la upp starta eget förlaget på arb...

Av Angelica Wahlström - 18 april 2010 10:16


Vicky fyllde nu 7 år i går då , upp å sjunga för lilla , fick jeans leggins klänning och en rosa HELLO KITTY dator med 45 olika spel på , sen i köket väntade en 24 tums cykel hehe vilken go min hon gjorde :P blev överlycklig en RÖD MED silvriga rankb...

Av Angelica Wahlström - 15 april 2010 10:44

nja här e det röjar dax , springer runt runt runt händer inte mye annat ser det ut som haha för nu fastnade jag ju här :P   idag ska vi sätta ihop vickys nya cykel så hon får den färdig på lördag morgon , vi inhandlade allt till kalaset oxå i går...

Av Angelica Wahlström - 13 april 2010 08:45

men ingen sa nått om att det kunde va ett helvete å leva heller :( Ja låt mig uttrycka det så här, "det är inte en dans på rosor " men jag föredrar det andra klart det ska va gött , men hur ofta händer det då? not wery often here:(   ÅNGEST e b...

Av Angelica Wahlström - 11 april 2010 23:18

ja det stämmer , kan skatta mig lycklig åt att jag har dom finaste vännerna man kan tänka sig :D vad har jag gjort för att förtjäna detta tro??? Tack för att ni alltid finns för mig ,lyssnar på mig även om jag drar ut på saker å ting ibland :) jag...

Presentation


Välkommen till Ickas värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards