Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Jag är så lycklig :D

Av Angelica Wahlström - 11 april 2010 23:18

ja det stämmer , kan skatta mig lycklig åt att jag har dom finaste vännerna man kan tänka sig :D vad har jag gjort för att förtjäna detta tro???Tack för att ni alltid finns för mig ,lyssnar på mig även om jag drar ut på saker å ting ibland :) jag finns för er med lovar :D He he ibland har man fått höra att jag är lite väl rak på sak , men det eså jag själv vill bli behandlad , jag kalla detta RESPEKT :D att respektera den andra och mina åsikter , om man frågar en sak som ex. vad tycker du om min nya klänning ? nja jo den va väl fin på ett sätt men inte på dig !!!och denna person blir sur för att jag svarat som jag tycker? men endast säger ja jag e glad för att du är ärlig, men innerst inne sååå blev denna sårad och går till nästa kompis å säger att jag då i detta fallet, sa att den va ful och snackar då skit om mig :P hallå eller nån som känner igen sig ???haha vilken värld vi lever i :D men man kan bara skratta åt eländet :På tack lisa för peppningen , jag ska göra mitt bästa JAG lovar , vet att jag e sämst på detta dålig karaktär e namnet ....KLART vi ska ta långa promenader i sommar :D längtar :Di morgon sover jag till ca kl 13 sen hämta barn och promenad med jyckar jobbar natt nu då:P haha så har med min lilla laptop vid tråkiga stunder som denna .satt ute i solen idag :D så jävla gött , solade i flera timmar i solväggen , klippte häcken oxå :P inte min baksida nu då utan min trädgårdshäck hahah hahaha.....ne nu måste jag ha massa kaffe om jag ska klara av denna natt :D pöss i pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Wahlström - 1 oktober 2010 10:08


  jaa vad ska man dra här då...... i onsdags så beställde jag min lilla leksak   nämligen en Eu skoter får se när den kan tänkas komma oxå !!! det fick bli en TMS C3 svart design min bara min :P i går va jag å la upp starta eget förlaget på arb...

Av Angelica Wahlström - 18 april 2010 10:16


Vicky fyllde nu 7 år i går då , upp å sjunga för lilla , fick jeans leggins klänning och en rosa HELLO KITTY dator med 45 olika spel på , sen i köket väntade en 24 tums cykel hehe vilken go min hon gjorde :P blev överlycklig en RÖD MED silvriga rankb...

Av Angelica Wahlström - 15 april 2010 10:44

nja här e det röjar dax , springer runt runt runt händer inte mye annat ser det ut som haha för nu fastnade jag ju här :P   idag ska vi sätta ihop vickys nya cykel så hon får den färdig på lördag morgon , vi inhandlade allt till kalaset oxå i går...

Av Angelica Wahlström - 14 april 2010 11:00

Ja idag är en alldeles ljuvlig dag , ska placera arslet i solväggen om en stund , först hämta tösa från skolan . Tösa min klagade på att hennes gympa skor blivit för små så mamma kom och vi åkte å köpte nya till henne , fan vad pengar det går allts...

Av Angelica Wahlström - 13 april 2010 08:45

men ingen sa nått om att det kunde va ett helvete å leva heller :( Ja låt mig uttrycka det så här, "det är inte en dans på rosor " men jag föredrar det andra klart det ska va gött , men hur ofta händer det då? not wery often here:(   ÅNGEST e b...

Presentation


Välkommen till Ickas värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards