Alla inlägg den 18 april 2010

Av Angelica Wahlström - 18 april 2010 10:16

Vicky fyllde nu 7 år i går då , upp å sjunga för lilla , fick jeans leggins klänning och en rosa HELLO KITTY dator med 45 olika spel på , sen i köket väntade en 24 tums cykel hehe vilken go min hon gjorde :P blev överlycklig en RÖD MED silvriga rankblommor på :D

NER  gjorde tårta på förmiddagen, klädde barnen, fixade till mig själv å sa till göbben :P fast konstigt nog e han alltd först med att klä sig själv, duschat å allt medans jag gjort tårta fixat till två barn och mig själv, är det en medfött fel hos karlar eller?


12 kom alla barn till vicky , blev en massa ståhej :P jag då insatt som lektant, skickade ut eddy och peter för det va ju en tjejfest :P stekte massa hamburgare och gjorde marängswich:P vicky fick massa my little ponny saker till samlingen, disney saker å massa glitter grejer :P kl 14 va det kalaset slut nästa kalas kl 15 då kom vckys momor hennes göbbe , gammelmormor och hennes göbbe , 2morfar2 keijo och moster ida , fick jättefina neonrosa kjol och tillhörnade linne , en jättefin randig rosa klänning med körsbär på med vita leggins till , rosa diadem med rosett på och solglasögon,en rosa handväska , en stor lila fjädrig sjal:P pengar ett jättefint rosaglittrigt armband som det står vicky på osv . säkert mye jag har glömt ..... men en helt otrolit lycklig dag för vickan hon var helnöjd å det e huvudsaken :D   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Ickas värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards